Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Υποθπήκες Ζωής (του μακαριστού π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου)

Πολλές φορές έχουμε διαβάσει κείμενα - σε διάφορες εκπομπές -  από το βιβλίο ΥΠΟΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ (από τη ζωή και τη διδασκαλία του πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου). Λόγοι πνευματικοί, σύντομοι, περιεκτικοί και παρηγορητικοί. 

Τα μαθηματικά του Θεού είναι τελείως διαφορετικά από τα μαθηματικά των ανθρώπων. Για μας δύο και δύο ίσον τέσσερα. Για το Θεό δύο και δύο μπορεί να κάνουν πέντε ή δεκαπέντε ή οτιδήποτε άλλο. Με την φράση αυτή ο γέροντας ήθελε να δείξει το ανεξιχνίαστο των βουλών του Κυρίου.

Όποιος φοβάται το Θεό, δεν φοβάται τίποτε άλλο.
Εκεί όπου πάει ο θυμός, δεν πάει ο Θεός.
Όλα τα γεγονότα της ζωής μας πρέπει να τα βλέπουμε υπό το πρίσμα της αιωνιότητος. Τότε μπορούμε να διακρίνουμε τις πραγματικές τους διαστάσεις.
Δεν υπάρχουν πολλά ή λίγα, ούτε μικρά ή μεγάλα προβλήματα. Το μόνο πρόβλημα είναι η απουσία του Χριστού από τη ζωή μας.
Ο χριστιανισμός έχει αξία όταν μας κοστίζει.
Ο διάβολος μας ωθεί στην αμαρτία, αλλά το τελευταίο «ναι» το λέμε εμείς.
Μια περιέργεια είναι καλή: αυτή που έχει σχέση με την επιστημονική έρευνα.
Μην καθηλώνεστε μπροστά στην τηλοψία. Μην ξεχνάτε ότι το κουμπί δεν χρησιμεύει μόνο για να την ανοίγουμε, αλλά και για να την κλείνουμε.
Φυλαχθείτε από τα μέσα μαζικής τυφλώσεως.
Ρωτήθηκε κάποτε ο γέροντας: - Γέροντα έχετε δει ποτέ κανένα όραμα; - Όχι παιδί μου. Ούτε έχω δει, ούτε θέλω να δω. Το μόνο που θέλω να βλέπω είναι οι αμαρτίες μου.
Ένας παράξενος θρησκευόμενος ρώτησε κάποτε το γέροντα: - Πάτερ, είδατε στη ζωή σας θαύματα; Και ο γέροντας απάντησε: - Θαύματα; Άλλο τίποτε! Ο περίεργος, με έντονο ενδιαφέρον τον παρακάλεσε τότε: - Θέλω να μου διηγηθείτε το πιο μεγάλο θαύμα το οποίο είδατε. - Το πιο μεγάλο θαύμα, το οποίο είδα, είναι ότι ο Θεός ήλθε στη γη για να σώσει εμένα τον πλέον αμαρτωλό των ανθρώπων! Ο περίεργος με απογοήτευση: - Αυτό είχατε να μου πείτε; Κι ο γέροντας: - Μα υπάρχει, παιδάκι μου, μεγαλύτερο θαύμα από αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια: