Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Η αυριανή μέρα φθάνει...


Καλημέρα σε όλους (πρωινό Σαββάτου προ των εκλογών). Ο δικός μας χαιρετισμός είναι φυσικά το Χριστός Ανέστη! Με την ελπίδα και την πίστη στο Θεό μας, τον Αναστημένο Ιησού, προσπαθούμε να κινούμαστε και να μιλάμε. Σήμερα το βράδυ θα σας γράψω τις εντυπώσεις από το ταξίδι αστραπή για λίγες ώρες στη Θεσσαλονίκη που πραγματοποίησα χθες. Ένα ταξίδι που με πλούτισε με εμπειρίες και με έφερε σε επαφή με αρκετούς ανθρώπους πνευματικούς αλλά μου γνωστοποίησε και τις απόψεις των αγιορειτών πατέρων για τις αυριανές εκλογές.


Οι αντιδράσεις σας για αυτά που λέμε δείχνει το μέγεθος της αγωνίας σας. Της αγωνίας όλων μας. Πολλά τα e-mail που λάβαμε και μας ρωτάτε τι πρέπει να κάνουμε αύριο στις εκλογές. Λυπάμαι ειλικρινά γιατί κάποιοι εξακολουθούν (ευτυχώς λίγοι) να βάζουν τα κομματικά παραδοσιακά χρωματιστά συμφέροντά τους πάνω από το συμφέρον του τόπου και δεν καταλαβαίνουν την κρισιμότητα της επιλογής μας. Θα τα πούμε σήμερα το βράδυ αναλυτικά και με ειλικρίνεια. Εγώ προσωπικά δεν υπηρετώ καμία πολιτική δύναμη και δεν ανήκω σε κανένα φορέα. Εκφράζω ευθαρσώς, χωρίς μισόλογα, την προσωπική μου άποψη και έχω την ελπίδα μου στον Κύριό μας και μόνο. Την ίδια στιγμή όμως ακολουθώ την συνείδηση της ελληνορθόδοξης παράδοσης του τόπου μας και βλέποντας τη χώρα μας να χάνεται δεν μπορώ να μην αναγνωρίζω τα ψέματα των επαγγελματιών της πολιτικής. Όπως έχω πει πολλές φορές, σήμερα το βράδυ και αύριο το πρωί πριν τις εκλογές να προσευχηθούμε στο Θεό μας να μας φωτίσει στην επιλογή και να φωτίσει τους πολιτικούς να κάνουν το μικρότερο κακό στον τόπο και τις ψυχές μας…

2 σχόλια:

CenotapheR είπε...

Υπομονή αδέρφια! Ας μας φωτίσει ο Θεός να ψηφίσουμε ανθρώπους δικούς του (αν υπάρχουν) και να μας γεμισεί με υπομονές και θάρρος για αυτά που έρχονται μετά τις εκλογές και δεν είναι μόνο εθνικά αλλά παγκόσμια!

Ανώνυμος είπε...

CenotapheR υπάρχουν άνθρωποι:
http://www.koinwnia.com/