Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Μήνυμα που μας ήρθε πριν από λίγο

Καλημέρα και καλό κι ευλογημένο μήνα.. 
 
Είχατε ζητήσει προσωπικές εμπειρίες και η δική μου είναι απλή..σας ακούω καθημερινά..και μπορεί να είμαι κλαμένη μέσα στο αμάξι, ακούγοντας λόγια Αγίων Πατέρων ή τα λόγια της ερήμου σε αυτή την έρημη Αθήνα..ή ο λόγος σας να κάνει αθέατα περάσματα στην ψυχή μου κι εγώ να συνεχίζω την καθημερινότητά μου πιο δυνατά..γνωρίζοντας ποιον ή ποιαν Άγιο ή Αγία θα τιμήσω την κάθε μέρα που αξιώθηκα να είμαι και πάλι ζωντανή (μια ακόμη ευκαιρία για μετάνοια)...ξυπνώντας με τη Σοφία και το Λυκούργο...δοξολογώντας τον Κύριο για το θαύμα της ζωής...της Ζωής...μαζί σας (ανυπομονώντας να το ζήσω)..κουβεντιάζοντας μαζί σας για την οικογένεια και τα παιδιά..κάνοντας οδοιπορικά σε μονές και στο Άγιο Όρος...ή παρακολουθώντας κάποια όμορφα ομιλήματα...ή τη διδαχή και τη γνώση των Πατέρων της Εκκλησίας μας...κάνοντας κομποσκοίνι την ώρα του Απόδειπνου και πάλι μετά να κατευθύνω την ψυχή μου σε μονοπάτια σκέψης που δοξολογούσε τον Κύριο..

 
Δεν μπορώ να εξαντλήσω σε αυτό το μήνυμα τις ώρες όλες που σας παρακολουθώ, να πω ότι με βοηθάνε όσα λέτε για τα παιδιά, στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών που κατά καιρούς αναλαμβάνω...ή ότι ακούω και τα λόγια του πνευματικού μου "μέσα στο Φως του Χριστού", ή να πω ότι όταν δεν είναι ανοιχτό το ραδιόφωνο στη δουλειά και χάνω κάποιες εκπομπές νιώθω κενή..άδεια..κι η ψυχή μου δεν παίρνει τροφή..Θα αρκεστώ να σας πω να είναι πολλά τα χρόνια που θα ακούγεστε και να διασχίζεται από όλες τις άκρες του κόσμου, σε όλες τις ορθόδοξες γωνιές του πλανήτη..όλες τις γωνιές της κάθε ψυχής που αναπαύεται στη συχνότητά σας.
 
Ο Κύριος, η Παναγία να ενισχύουν την προσπάθειά σας..να προσευχόμαστε ο ένας για τον άλλο..άλλωστε μία Εκκλησία είμαστε.
 
Με όλη μου την αγάπη και από τα βάθη της ψυχής μου, στην οποία μιλάτε..
 
Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια: